Hazai Termék

VÉDJEGY FELHASZNÁLÓK

A Magyar Termék Nonprofit Kft., 2006-os alapításkor 13 cég összefogásával alakult, 2011 második felére már több mint 30 vállalat csatlakozott.

A cégek már akkor úgy gondolták, hogy a vásárlási döntések során a termék eredete meghatározó jelentőségű lesz, ezért érdemes ilyenfajta megkülönböztetést alkalmazniuk a termékeiken és kommunikációjukban.

Ezen elképzelés 2011-re vitathatatlanul beigazolódott...

Az elmúlt évek jelentős erőfeszítéseinek köszönhetően célkitűzésünket elértük, hiszen a Magyar Termék tanúsító védjegy mára kategóriájának legelismertebb jelölésévé vált.

 

Együttműködő partnereink:

Magyarok a Piacon Klub

Agrár Marketing Centrum

Vidékfejlesztési Minisztérium

Magyar Turizmus Zrt

 

Minden lehetőséget megragadunk, hogy a fenti kapcsolatokból származó előnyöket kiaknázzuk, a különböző fórumokon egymást erősítve jelenjünk meg a hatékonyabb érdekképviselet és a védjegy népszerűsítésének érdekében.

A magyar termék vásárlása elsősorban nem ideológiai kérdés, nem a politikai elkötelezettség függvénye. Ám fontos, hogy a növekvő nemzetközi versenyben felismerjük a helyi értékek erejét, nemzeti kincseink gazdagságát. Támogasd a hazait, a helyit (nemcsak itthon, külföldön is), légy tudatos környezetünket, társadalmunkat illetően!

Mert:

  • Magyar munkaerő foglalkoztatását támogatják
  • Legalább 51% magyar hozzáadott értéket tartalmaznak
  • Itthon vezették be először

Minden szempontból megfelelnek a rájuk vonatkozó előírásoknak, minőségi, megbízható termékek.